من18هفته240گرم بود23هفته پنج روز ۶۱۱گرم بر منم کمه
من ۱۸هفته و ۳روز ۲۴۵گرم بود 😐😐
از ۷ماه شروع وزن گیری هستش من ۱۸هفته رفتم آنومالی ۲۳۹بود گفت خوبه دکتر من تا اوایل ۶ماه ۳کیلو اضافه کرده بودم شب عید یه سونوی چکاپ رفتم گفت ۵۷۰گرمه خیلی خوبه ولی سه شب پیش وزن کردم خودمو دیدم لاغر کردم همون ۳کیلو رو ولی بچه وزنش خوب بود
کم نیستا منم هجده هفته و دوروز ۲۳۶گرم بود گفت خوبه نرمال
مال من که ۱۹۴ گرم بود دکتر نگفت کمه
وزنش خیلی خوبه که
الان اصلا وزنش مهم نیس دو سه ماه اخر مهمه مکمل نمیخوری ؟خوبه ،باعث میشه وزن جنین بره بالا معمولا خودمادراگه خوش وزن باشه مکمل نمیدن معجون ایناهم خوبه حالا جدا از همه اینا دکتر بهت گفت کمه یا خودت میگی ؟
نه خوبه من ۲۰۰ گرم بود
۱۸هفته ۲روز وزن بچم ۲۰۰ بود
نگران نباش
میره بالا الان مهم نیست
حلیم ابکوشت حبوبات مغزیجات بستنی ژله خوبه
اولا ک وزنش خوبه
بعدم از الان به فکر وزن نباش!
۲۸ هفته به بعد!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.