۱۱ پاسخ

ب بعدش فکر کن
وقتی ک بچتو بغل میکنی و از بیمارستان میای بیرون🥹🌸✨🫶🏽

من از طبیعی میترسم
ولی خب تمام بدنمو و ذهنمو واسه طبیعی اماده کردم:))

من خیلی می ترسم ..ولی یکم دلگرم آمپول اپیدارول هستم

من ک خیلی میترسم از زایمان
ولی ذوق دیدن دخترمم دارم
تکلیفم مشخص نیست اصلا😂😂

باور کنید اینقدر ک میگن ترسناک نیست من با اپیدورال زایمان کردم خداروشکر خوب بود اگر ک میدونی میتونی درد رو تحمل کنی ب نظر من انتخاب طبیعی گزینه ی خوبیه

مننننننن🙁

مننننن

من فوبیا دارمممممم هرجورشده سزارین میرم

من حتی ب طبیعی فکر هم نمیکردم از بس میترسیدم ازش
و تو خودم نمیدیدم امادگی ذهنی جسمی اصلاااا

من 🫤🫤🫤🙁☹️

از زایمان طبیعی میترسی؟

سوال های مرتبط