ب بعدش فکر کن
وقتی ک بچتو بغل میکنی و از بیمارستان میای بیرون🥹🌸✨🫶🏽
من از طبیعی میترسم
ولی خب تمام بدنمو و ذهنمو واسه طبیعی اماده کردم:))
من خیلی می ترسم ..ولی یکم دلگرم آمپول اپیدارول هستم
من ک خیلی میترسم از زایمان
ولی ذوق دیدن دخترمم دارم
تکلیفم مشخص نیست اصلا😂😂
باور کنید اینقدر ک میگن ترسناک نیست من با اپیدورال زایمان کردم خداروشکر خوب بود اگر ک میدونی میتونی درد رو تحمل کنی ب نظر من انتخاب طبیعی گزینه ی خوبیه
مننننننن🙁
مننننن
من فوبیا دارمممممم هرجورشده سزارین میرم
من حتی ب طبیعی فکر هم نمیکردم از بس میترسیدم ازش
و تو خودم نمیدیدم امادگی ذهنی جسمی اصلاااا
من 🫤🫤🫤🙁☹️
از زایمان طبیعی میترسی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.