برو خدارو شکر کن بیمارستان من یه قلو ۹۰تومن میگیره دو قلو ۳۰تومن اضافه تر دکترمم ۱۰گرفت ازم😐
دکتر35بیمارستان65سزاختیاری آزاد
بازخوبه اینجا فقط بیمارستان گفته ۷۰🤦♀️
خوبه بازم من امروز رفتم برا تشکیل پرونده ک صبح برم برا عمل تازه با تکمیلی گف ۴۵ تومن ۱۵ تومنم زیر میزی دادم
هوم باز سزارین خوبه این قیمت من طبیعی پرسیدم گفت ۳۵ تا ۴۰ میشه
بیمارستان اذربایجان ۵۵-۶۰
بدون تکمیلی چند پرسیدی
سزارین اجباری هستی؟
عزیزم این مشکل تو نیست بهش فکر کنی با شوهرته مگه چند بار تو عمرت بچه دار میشی که خصوصی و زایمان دلخواه نباشی؟
باز خوبه تکمیلی داری من ندارم به من گفت با بیمه تامین میشه ۴۵ خود بیمارستان شفا حالا دکتر هم به کنار
بیمارستان خصوصی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.