۸ پاسخ

منم هفته ای دو بار در حد دو قطره چکون میدم
ولی نبات باید بذاری تو دیگ کامل باز بشه

من میدادم دوقطره عرق نعنا هم میزدم توش بعدش یه آروق مشتی میزد😆

منم اول میترسیدم بعدش دادم بش خوب بود

من یه کوچولو آب قند کم شیرین میدم آرومش میکنه

😑😑😑😑😑😑😑😑

من بعضی وقتا میدم

من میدم. نه چرا چیزیش بشه. کم بده

به هیچ عنوان نده آب نباید به نوزاد بدی

سوال های مرتبط