۵ پاسخ

بخاطر اینه که هنوز هورمون پرولاکتینت بالاست ،همون هورمون شیردهی ،برو یه آزمایش پرولاکتین بده(روز سوم پریودت) بعدش اگه بالا باشه دکتر بهت قرص میده خیلی زود میاد پایین(احتمالا قرص کابرگولین)

یعنی شیر میریزه

چ ربطی داره

تست بزن نبودی برو به ماموگرافی

کیست نداری ؟

سوال های مرتبط

مامان آرتین👼🏻 مامان آرتین👼🏻 ۲ سالگی