بخاطر اینه که هنوز هورمون پرولاکتینت بالاست ،همون هورمون شیردهی ،برو یه آزمایش پرولاکتین بده(روز سوم پریودت) بعدش اگه بالا باشه دکتر بهت قرص میده خیلی زود میاد پایین(احتمالا قرص کابرگولین)
یعنی شیر میریزه
چ ربطی داره
تست بزن نبودی برو به ماموگرافی
کیست نداری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.