اگه میتونی جابجا شو یا برو خونه کسی چند وقت
ولی اگه نمیتونب امیدوارم خدا حافظ نگهدارتون باشه و هرچه زودتر جnگ تموم بشه
*لطفا اگه کسی پرسید کجایی نگو.....
خو برو جای دیگه
استرس اینکه الان بزنن یا فردا ادمو میکشه
ما علاوه بر نیروگاه
پشت خونمون رادار پدافنده خاموشه و شایدم از کار افتاد ه و قدیمی
ولی دست ازش برنمیدارن ومدام بمب بارونش میکنن
منم روبه رو خونه ام همسایه ندارم به جاش بزرگترین آب شیرین کن شهرمون هست یعنی فاصله اش باخونه ام۵متره
از اول جنگ تا الان
بیشتر تهران نباشه
کمتر تهران ،بوشهر رو نزدن
ولی مظلوم واقع شدیم هیچ جا اسمش نمیارن
مگه اینکه خیلییییی حساس باشه خبرش پخش بشه مجبوری بگن
پشت خونه خودم تا الان ۶-۷بار زدن تموم ایزوگام خونه هامون ترک برداشته
خدا نگه دارتوم باشه گلمممم
نیروگاها رو شروع کردن دارن میزنن🥲🥲😭
بالخره خونه مامانت مادرشوهرت برو چند وقت بمون اونطوری که همش استرس میگیری
مام نیروگاه برق کنارمه🥴
وای برو خب دختر از اونجا
وای عزیزم از اونجا برید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.