۲ پاسخ

منم داشتم قبلا دخترم شیشه میگرفت با اینا میدوشیدم الان دیگه نمیگیره

من دارم از اینا ی مدت دوشیدم بچم‌‌سینه‌نمیگرفت دیگ حوصله دوشیدن نداشتم
خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فندق بچه مامان فندق بچه ۱۵ ماهگی
مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان Ashkim👪 💙 مامان Ashkim👪 💙 ۹ ماهگی