۵ پاسخ

کی گفته

من پسرم تا 3 سالم شده بود خورد یدونه دوندونشم مشکلی نداره الان ماشالله 13 سالشه

اگه خییییلی استفاده بشه آره یعتی دائم روز و شب

منم شنیدم منم ب پسرم میدادم ۵ ماهگی ترک کرد دکتر میگفت فک و دندونش فرمشو از دست میده ترکش بده بعد بزرگ بشه ترک کردنش سخته

من شنیدم اما نمیدونم علمی باشه یا نه

ای وای جدی؟
چه مارک پستونکی میدادی؟ من بچم کلن پستونک تو دهنشه

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی