سلام خانوما کسی تو بارداری از نوره استفاده میکنه

۷ پاسخ

منم استفاده کردم و میکنم و خیلی خوبه و راحتره

سلام من استفاده کردم و بنظرم حداقل از ژیلت و اینا خیلی بهتره

سلام من
در بچه اولم و این یکی دومی فقط نورررره
محشره

منم از اول دارم استفاده میکنم خوبه

اره من استفاده میکنم خیلی راحته

من از اول استفاده می‌کردم.... از دکترم پرسیدم گفت موردی نداره البته من به شکمم نمیزنم

ضرری هم نداره عزیزم و خودتم میتونی بزنی

سوال های مرتبط