منم استفاده کردم و میکنم و خیلی خوبه و راحتره
سلام من استفاده کردم و بنظرم حداقل از ژیلت و اینا خیلی بهتره
سلام من
در بچه اولم و این یکی دومی فقط نورررره
محشره
منم از اول دارم استفاده میکنم خوبه
اره من استفاده میکنم خیلی راحته
من از اول استفاده میکردم.... از دکترم پرسیدم گفت موردی نداره البته من به شکمم نمیزنم
ضرری هم نداره عزیزم و خودتم میتونی بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.