مامانا شما حسی از بارداری دارین تو شکمتون چیزی حس میکنین ؟

۷ پاسخ

چند روز بود ک نینیمو حس میکردم تو شکممه ولی امروز ن اصلا تکون نخور

من شکمم بعد اوق زدنام خیلی سفت میشه همونجایی نی نی هست

نه منم حسی ندارم

نه من که حسی ندارم

آره وقتی دستم میذارم رو شکمم مث ترکیدن حباب حس میکنم شبم مث سر خوردن ماهی

تا وقتی حرکاتش واضح حس نکنی همینه

سلام راستشو بخای نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری