چند روز بود ک نینیمو حس میکردم تو شکممه ولی امروز ن اصلا تکون نخور
من شکمم بعد اوق زدنام خیلی سفت میشه همونجایی نی نی هست
نه منم حسی ندارم
نه من که حسی ندارم
آره وقتی دستم میذارم رو شکمم مث ترکیدن حباب حس میکنم شبم مث سر خوردن ماهی
تا وقتی حرکاتش واضح حس نکنی همینه
سلام راستشو بخای نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.