اشکال نداره خواهر داری بگو کمکتت کنه
من چرا دل درد نمیگیرم ؟
فقط کمردرد شدید و رحمم انگاری دارن از دو طرف میکشن وحشتناکه دردش
کیسه اب گرم بزارروی شکمت اگه نداری اجربزارروی بخاری گرم شدبزارروی شکمت
اها اوک تو پریودی استراحت کن بخواب سریع خوب میشی قبل پریود ترشی نخور
دلدرد پریود خیلی وحشتناک تر از کمر دردشه
وایییی نگو من بعد ۳روز امروز حالم خوبه دور روز مردم زنده شدم🥲🥲
من ۲۹سالم شده
هنوزم هر بار دل دردم زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.