۴ پاسخ

‌منم ۳ روزتاخیر دارم واسترس

بی بی چک بزن خاهرم

دیگه وقتی تاخیر داشته باشی مهمترین علامت بارداریه البته نمیدونم همیشه پریودات منظمه یا نه تاخیر میکنه یا نه

من ۳ روز تاخیر دارم

سوال های مرتبط