ایکاش اندازه شما بیخیال بودم
اخه چرا باید انقدر زود بچه بیاری اول اینکه بدن خودت تازه ترمیم شده با اومدن یه بچه دیگه خودتو یادت میره فقط برات میمونه یه جسم و روح خسته و دوم اینکه در حق بچه ۸ ماه که داری ظلم میشه اون الان به انرژی و حوصله تو خیلی نیاز داره اگه دوباره باردار بشی نمیتونی دیگه براش وقت بزاری چون دیگه خودتم انرژیشو نداری و وقتشو الان با داشتن همین یه دونه لذتشو ببر
الان این شرایط.... در حق بچه ای که نمیدونین تو چه کشوری میخواد بزرگ بشه ظلم نکنید
تواین جنگ نمیشه به بچه فکر کرد همین الان شیرخشک نیست
چه دل خجسته ای داری شما ای دوست☹️😐
تو این اوضاع و شرایط همین یدونه رو بزرگ کنیم هنر کردیم بچه دیگه آوردن ظلمه
یا خدا خیلی سخت گلم
علاوه بر اینکه خیلی آیتم ها هست که روی تصمیمت اثر میزاره اما بچه های پشت هم یه وقتایی با هم میسازن یه وقتایی هم نه، تازه یه وقتایی هم هست که بچه ای که ۳ یا بیشتر اختلاف سنی داره کمک هم میکنه به مامانش ، دوستم پسرش خیلی دلش خواهر یا برادر میخواست وقتی میرفت کلاس اول خواهرش بدنیا اومد هم خیلی کمک مامانش میکرد هم با بچه حسابی بازی میکرد
من دلم میخواد اونم دوقلو
باز اطرافیان میگن زوده بزار سه چهار ساله بشه بعد
تا یکی دوماه دیگه میخوام برم زیرنظر دکتر دوقلو بیارم
ولی با این وضع ترس هم دارم
ن عزیزم الان ک اوضاع کشور جنگی هس نیاری بهتره .بعدشم خیییلی سخته ۲تابچه ک مشخصه باهم بزرگ میشن ولی تویی ک این وسط خسته میشی واذیت . هنوز زوده بزار از۳سالگی ب بعد اقدام کن
وااای نه خیلی سخته من دارم یه سال اول واقعا سخته
اگه حوصله داری و کمکی داری بیار عزیزم، روزی رسون خداست، شرایطم ای طور نمیمونه ولی پشت سر هم اوایل برا مادر خیلی سخته ولی بعد ک بزرگتر میشن خیلی خوبه تنها نیستن بچه ها و همبازی همن
والا من پدرم در امد چون شوهرم ۲ ماه سرکار بود ۱۴ روز خونه بچه م فاصله شون ۱سالو ۳ ماه بود خونه مون هم ۵۰ پله میخورد
تو این اوضاع؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.