۹ پاسخ

نه گریه نمیکنه زودمیادبغلم وطرفومیزنه

نه بچه ی منگریه اصلا نمیکنه

نه هنوز

گریه نمیکنه ولی خیلی مظلوم نگاه میکنه خودم سریع میرم بغلش میکنم😂

بچه ای من شیرخشکیه انگار بمن هیچ حسی نداره بغل همه میره وقتی من میخام از بغل مامانم یا عمه اش بگیرمش گریه میکنه💔واقعا دلم میشکنه هیچوقت بخاطر من گریه نمیکنه

ارهههه🥲

آره می‌فهمه غریبس گریه ام بستگی داره حوصله نداشته باشه اره

اره من دختر جاریم بغل کنم دلاریسم زود میاد بغلم اونم ب همون صورت وقتی منو ببینه دستاشو باز می‌کنه
باهم هم سنن فقط دختر من پنج روز بزرگتره

مال من گریه نمیکنه اما با تعجب نگاه میکنه

سوال های مرتبط