نه گریه نمیکنه زودمیادبغلم وطرفومیزنه
نه بچه ی منگریه اصلا نمیکنه
نه هنوز
گریه نمیکنه ولی خیلی مظلوم نگاه میکنه خودم سریع میرم بغلش میکنم😂
بچه ای من شیرخشکیه انگار بمن هیچ حسی نداره بغل همه میره وقتی من میخام از بغل مامانم یا عمه اش بگیرمش گریه میکنه💔واقعا دلم میشکنه هیچوقت بخاطر من گریه نمیکنه
ارهههه🥲
آره میفهمه غریبس گریه ام بستگی داره حوصله نداشته باشه اره
اره من دختر جاریم بغل کنم دلاریسم زود میاد بغلم اونم ب همون صورت وقتی منو ببینه دستاشو باز میکنه
باهم هم سنن فقط دختر من پنج روز بزرگتره
مال من گریه نمیکنه اما با تعجب نگاه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.