۱۱ پاسخ

من از زمانی که دخترم به دنیا اومده ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشدع

سلام از طریق بلو بانک اقدام کنین یکی دوروزه میدن

ما میخوایم ثبت نام کنیم سایت بسته است

ما 10ماه پیش ثبت نام کردیم خبری نیست

منم ۸ ماهه ثبت نام کردم.مدارک ضامن و اینا رو هم بردم.قرار بود برج ۱۰ بریزن.هنوز که خبری نیست

من 9ماهه گذشته هنوز خبری نشده

من گرفتم آره خیلی سخت میگیرن بخاطر ۴۰تومن😑

از زمانی که دخترم به دنیا اومد ماهم ثبت نام کردیم اما هنوز که نوبتمون نشده

من بانک ملت بود زود دادن

تو سایت ک خواستید ثبت نام کنید بگردید بانکی ک صف انتظارش کمتره اونجا ثبت نام کنید،مندخترم بدنیا اومد ثبت نام کردم توی ۱ ماهگی دخترم گرفتم

دقیقا منم 9ماهه خبری نیس

سوال های مرتبط