۲ پاسخ

به سینه ات قطره آد بزن
الان ده روزه شیر ندادی سینه ات‌ درد نمیکنه؟یا خشک نشده شیرت؟

وا چرا ازاول ندادی خب شیرخشک دادی یهو 😕

سوال های مرتبط