۱۰ پاسخ

از این استفاده کن اسمش فیدینگه داروخونه ها و دیجی کالام داره.شیرخشک رو می‌ریزی تو سرنگ و کم کم  یکی فشار بده سرنگو و سر لوله رابط رو میزاری رو نوک سینت تا هم شیرخشک بیاد هم به اون هوا سینه رو بگیره دیکه فقط با این روش سینتو میگیره من امتحان کردم و جواب داداز

تصویر

یا از گوش درد هست یا از عادت کردن ب شیشه شیر

اره بخاطر شیشه شیره.

دقيقاااااا منم اومدم همچين سوالي رو بپرسم ديدم شما پرسيدي.
من چون وزن دخترم كم بود دكترش شير خشك آلترا نان رو داد گفت در روز بايد ٧ تا٨ تا پوشك سنگين جيش داشته باشه تا بتوني بگي داره وزن ميگيره.
امشب هركاريييييي كردم سينمو نگرفت دخترم
خيلي ناراحتم
نكنه نگيره ديگه
البته ميتونم بدوشم بريزم تو شيشه بدم بهش
ولي اين كه سينمو نميگيره واقعا برام ناراحت كنندست

اگ سینتون رو بازی بازی میخوره مثلا یکم سینه رو میگیره و دوباره ول میکنه یا اینکه زیر سینه دوست داره سرش رو فقط بکشه عقب ینی کوچولو رفلاکس داره و اذیت میشه و نمیتونه شیر بخوره

اره عزیزم بچه ها خیلی باهوشن سریع میفهمن اگه میتونی شیشه نده با قاشق یا قطره چکان اروم بده، استرس نداشته باش و با ارامش امتحانن بازم موفق میشی گلم

عزیزم قطره آ‌‌د ک بهش میدی؟؟؟اگ آره ی کم از قطره بزن به نوک سینه ات مزه دار میشه سینتو میگیره من وقتایی دخترم خیلی گریه میکنه سینه نمیگیره همین کار میکنم میگیره آروم میشه امتحان کن

اره ممکنه سینتو پس بزنه

خب اگر شیر داری چرا شیشه دادی

نه بابا
روزی یبار چیزی نیست که یادش بمونه
شاید چیزی خوردی بد مزه شده شیرت یا دل پیچه داره

سوال های مرتبط