من سر پسرم مامانم بردش حموم خسته خستش کرد اومد با کمی گریه و نق نق گرفت
عزیزم شیشه اشتباهه منی ک تجربشو دارمو دائم غصه میخورم میگم بهت اگ شیرت سیرش نمیکنه از کنار سینت با سرنگ بهش شیر خشک بده حتی شده باقاشق بده ولی شیشه نده من چند روز بعد زایمانم پسرمو چندبار از سینم شیر خورد بعد اذیت کرد چون هردوتامون تو بیمارستان بستری بودیم اونجا ب پسرم شیر خشک دادن ولی با سرنگ گفتن هم تاوقتی شیرت زیاد بشه از سینت بگیره با سرنگ بده ولی شیشه نده بعدچندبار یکم بدقلقی کرد با سرنگ بهش شیر میدادم از کنار سینم ولی ب حرفم گوش ندادن وشیشه گرفتن دادن ب پسرم از همون موقع دیگ سینمونگرف ومن هر بار ک شیر میخورد از شیشه شیر خودم سرمیگرف تااینک دیگ کم شد شیرم انقدر غصه میخورمو گریه میکنم اما کاری ازم برنمیاد بعد ی مدت میگرف سینمو اما درحد چنددیقه کوتاه دیگ گریه میکرد شیشه میخاس سینموول میکرد الان دیگ همونقدم نمیگیره😔
شیشه رو عوض کنم به نظرم
من دخترم با بیبی لند میخورد شیر خودمم میدادم
بعد دیدم چند روزه سینه رو درست حسابی نمیخوره
براش شیشه اونت گرفتم
از اون موقع قشنگ سینه رو میخوره حتی بیشتر از شیشه دوست داره
وای مشکل منم هسن.... الان چهارساعته خوابه سینمو نمیگیره چکار کنم
عزیزم میگیره نگران نباش
سر شیشه رو بیار نزدیک سینت تا میاد اونو بگیره سینتو بده بهش یه کم ممارست کن درست میشه
شیشه نده مجبور میشه میگیره منم وقتی هفت هشت روزش بود نمیگرفت با شیشه دادم بدتر شد دیگه ندادم خودش مجبور شد گرفت
نه دیگه بگیر نیس دادا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.