۳ پاسخ

یکم نبات پودر کن بزن به سینت یا از بالای سینت با قطره چکون شیر خشک بریز

من چندروزه یه سینه ام شیرش کم شده طاها بد میگیرتش هروقت گشنه میشه همین میدم تامک بزنه شیرم بیاد وخشک نشه وقتی تموم شد اون یکی سینه میدم که شیرداره.

باهاش سروکله بزن تادوباره سینه بگیره فقط حوصله کن گشنه شد فوری شیشه ندی. سینه ات بده دهنش شیرخشک درست کن باقطره چکون یواش بریز روسینخ ات که هم شیرخشک بخوره هم مک بزنه شیرخودت بیاد کم کم عادت میکنه به سینه فقط باید حوصله کنی.

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی