۳ پاسخ

خودتو اذیت نکن عزیزم اشکالی نداره ❤️❤️❤️

همونو ۴ساعت یه بار بدوش یا بده بچت بمکه دوباره برمیگرده پر میشه
تلاشت رو بکن چون شیر مادر طلاست برای نوزاد

دق منم‌کلا همینه شیرمه انقد حرص میخورم شیرم کمه بچم‌سیر نمیشه مجبوری شیر خشکم میدم بش هرچی بگی من خوردم شیرم زیاد شه

سوال های مرتبط