خودتو اذیت نکن عزیزم اشکالی نداره ❤️❤️❤️
همونو ۴ساعت یه بار بدوش یا بده بچت بمکه دوباره برمیگرده پر میشه
تلاشت رو بکن چون شیر مادر طلاست برای نوزاد
دق منمکلا همینه شیرمه انقد حرص میخورم شیرم کمه بچمسیر نمیشه مجبوری شیر خشکم میدم بش هرچی بگی من خوردم شیرم زیاد شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.