اره باز بده بچسبه به سقف خوبه
تا سقف بره وگرنه خیلی ضایعه میشه
برای من باز ،چون ستون داشت نمیشد تا سقف بر ،اصلا هم بد نیست
اگه به سقف نچسبونی اشغال دونی میشه کردوخاک وحشره و...بده بره به سقف خودت راحت کن
اره بچسبه
جدیدا هم دیگه دو پله مد نیست
تاج بزار برای کابینت
بچسبون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.