#فرزند پروری
#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

اره باز بده بچسبه به سقف خوبه

تا سقف بره وگرنه خیلی ضایعه میشه

برای من باز ،چون ستون داشت نمیشد تا سقف بر ،اصلا هم بد نیست

اگه به سقف نچسبونی اشغال دونی میشه کردوخاک وحشره و...بده بره به سقف خودت راحت کن

اره بچسبه
جدیدا هم دیگه دو پله مد نیست

تاج بزار برای کابینت

بچسبون

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی