فرزند پروری
#شیرخشک

تصویر
۴ پاسخ

من ک کلا از ویترین خوشم نمیاد ولی بد و ضایع نمیشه اینطوری خیالت راحت

خب این ک برای ویترین نیست کافی بار اگر قهوه خور هستین اره‌خوبه بزن اگر نه قصدت ویترین میتونی شیشه کنی از بالا تا پایین ولی خب ی مقدار عرضش کمتر کن نسبت ب فضایی ک داری چون سالنتم خراب نشه

اااااااااااا

تصویر

مثل این میشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۵ سالگی
مامان سید مامان سید ۵ سالگی
مامان سید مامان سید ۵ سالگی