خانما امروز ازمایش بتا دادم کسی میدونه چند هفته

تصویر
۸ پاسخ

دقیقشو سونو نشون میده ولی خب یا دوقلوعه یا ممکنه هفتت از ۵ بیشتر باشه

چه دیر آزمایش دادی چه طاقتی داشتی 😬😬

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

باید همین طرفای ۶ یا ۷ باشی گل

سونو مشخص میشه

نوشته برات باخودکاردبگه دوماه

چ آزمایشگاه خوبی اون‌بغل نوشته همه رو😅
همین۴یا ۵ هفته ای

سن جنین تو سونو معلوم میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💙رایان مامان 💙رایان هفته بیست‌وهشتم بارداری