بنده
برای دخترم انومالی ۳۰ بود
دهانه رحمم تا ۴۱ هفته باز نشد 🤣
کلی هم فعالیت داشتم
اخرم خداروشکر سزارین شدم
برای دومی هم ۳۰ هست
من 32 بود 13 هفته
25 هفته سونو دادم 31 بود
دکتر گفت اگه با این روش پیش بری تا اخر می رسونی
ولی بشدت رعایت میکنم
منم 30 ام خیلی رعایت میکنم انشاالله برسونم چون خیلی مترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.