منم انومالی ۳۷ بودم دکترم گفت بالای ۳۰ نرماله اصلا جای نگرانی نداره
اره استراحتت خوب باشه میشه
من تا ۲۶ هفته ۳۷ بودم هی برا سیسمونی خرید رفتم و اینا و پیاده روی طولانی
یهو تا ۲۸ هفته شد ۳۰ الان باید استراحت کنم نگهش دارم تا ۳۷ هفته
وا چرا نباید رسید 😐نرمالع زیر۲۵خطرناکه
وا چرا نباید رسید ب آخر بارداری😐من ۳۲ هستم
من از اولش تا الان ۳۳ بودم
من انومالی ۳۶بود سه روز بعدش ۳۱
فک کنم الان پایین ترم اومده
استراحت میکنی؟
منم 35هستم معمولا بالا ۳۰عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.