خانوما با طول سرویکس ۳۴کسی تا اخر بارداری رسیده

۸ پاسخ

منم انومالی ۳۷ بودم دکترم گفت بالای ۳۰ نرماله اصلا جای نگرانی نداره

اره استراحتت خوب باشه میشه
من تا ۲۶ هفته ۳۷ بودم هی برا سیسمونی خرید رفتم و اینا و پیاده روی طولانی
یهو تا ۲۸ هفته شد ۳۰ الان باید استراحت کنم نگهش دارم تا ۳۷ هفته

وا چرا نباید رسید 😐نرمالع زیر۲۵خطرناکه

وا چرا نباید رسید ب آخر بارداری😐من ۳۲ هستم

من از اولش تا الان ۳۳ بودم

من انومالی ۳۶بود سه روز بعدش ۳۱
فک کنم الان پایین ترم اومده

استراحت میکنی؟

منم 35هستم معمولا بالا ۳۰عالیه

سوال های مرتبط

مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 هفته سی‌وششم بارداری