ازمایش قند دخترم میشه کسی تفسیر کنه لطفاا

تصویر
۵ پاسخ

بهش شکلات و شیرینی و برنج کم بده

نرمالع عزیزم

اون بالایی آهن خونشه
پایینی قند
اگه این طور باشه که من میگم قندش بالاست و هموگلوبین در حد نرمال

نرماله که

کمتر از ۵.۷ باشه ینی نرماله، که برا دختر شما ۵.۳ پس مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ملوناز( ملودی) مامان ملوناز( ملودی) ۳ سالگی