چرا همش بچم پاشو سیخ نگ میداره

۲ پاسخ

طبیعیه🤣🤣
میخان بگن پا داریم
پاشونو میکنن تو چشم ما😂😂

مثل پسر من یه سره سر پا سیخ وایساده

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱ سالگی