۷ پاسخ

پسر منم داره کلافه شدم

اگر شیر خودت میدی اصلا غذا های اسیدی نخور

تشکش شیب دار کن
آروغ حتما بگیر بعد از آروغ حداقل ۱۰ دقیقه حالت ایستاده نگه اش دار
اگر شیر خودت میخوره شیر ماست دوغ که اصلا نخور
باید تحمل کنی عزیزم دختر منم داره روز به روز داره بهتر میشه البته شیر خشکی شد اصلا شیر خودم بهش نمیساخت همش می‌آورد بالا

ببین حواست باشه کش شلوارش تنگ نباشه
بعد شیر هم حتما 20دقیقه عمود نگهش دار

پستونک‌ میدم برای کنترل ولع مکیدنش
هر یک ساعت و نیم الی ۲ ساعت شیر میدم
اروغ میگیرم حتی اگر زود اروغ بزنه یک ربع الی ۲۰ دقیقه عمودی نگهش میدارم
غذاهای نفاخ هم نمیخورم
بچه من به ماکارونی و فسنجون و شیر واکنش نشون میده‌
پرتقال هم تشدید میکنه رفلاکسو

دارو میدم شیرخشکشم عوض کردم

مال من هم رفلاکس داره هم کولیک

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد