۱۱ پاسخ

مایعات زیاااااد ، بادوم عالیه ، دکتر پودر شیر افزا گالاکتومیدم داده پروتئین گاوی نداره مطمئن استفاده کن.خیلی خوبه من راضی بودم

من والا هیچی نمیتونم بخورم از بی خوابی 🤕🥱

من قرص شیر افزا و پودرشو گرفتم انقد زیاد شد که همینجوری عین شیر آب میومد فعلا قط کردم ولی گاهی که کم میشع میخورم

ماکارانی آبگوشت شیروزیاد میکنه دلستر قهوه نسکافه آجیل سالاد باسس زیاد کاهو چای خرما تخم مرغ شیروزیادمیکنن غلیظم میکنن

ارده شیره شیرم رو چرب کرد بچه زود سیر شد.

قطره شير افزا، چایی با نون سوخاری

من قرص شیردهی می‌خورم صبح عصر لاکتاول

قطره شیر افزا عالیه

دلستر جو و گندم عالیه
دمنوش رازیانه. و بابونه

همه چی بخور هر چی میاد جاو دستت . ابگوشت . شیر . اب هویج . شیر برنج . خرما با چای

مایعات زیاد میخورم
ی پودر هم دکتر داده خیلی خوب

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۵ ماهگی