۷ پاسخ

مادر شدن به هر نحوی درد کشیدن و سختی خودشو داره چه سزارین چه طبیعی نمیشه گفت چی بهتراز چیه اما اون ساعتای اخر که میخاد بچه بیاد یکی از دردناک ترین لحظه عمر هر مادریه من جوری بود که تا ده روز یادش میوفتادم حالت افسردگی میگرفتم و دائما گریه میکردم فقط باید قبل زایمان بدنت رو خیلی تقویت کنی

منم لایک کنید دوس دارم بدونمم

منم لایک کنید بیام بخونم

من زایمان طبیعی داشتم ۱۸ ساعت درد کشیدم خیلی وحشتناک بود برام آخرشم بخیه زیاد خوردم اصلا نمیخوام دوباره تجربه ش کنم

۳۷هفته۵روز زایمان کردم قرار بود دوروز بعد که ۳۸شدم عمل بشم اما درد زایمانم شروع شد انقباض های وحشتناک داشتم تا رسیدم بیمارستان مردم و زنده شدم اما از عملم خیلی راضی بودم سزارین واقعا عالیه

توتاپیکام هست عزیزم بخونش

سردخترم ۲۸هفته و۵روز زایمان کردم
۴روز درد کشیدم دور ازجونت تا زایمان کردم

سوال های مرتبط