۴ پاسخ

من بتای یک روز قبل موعدم یعنی آزمایش اول ۱۲۰بود بعد رفت بالاتر همه چیز عادی بود تا ۷هفته که افتادم به خونریزی سونو هم رفتم گفت قلب نداره و احتمالا داره سقط میشه بعدشم که دوروز بعد سقط شد

من بارداری پوچ داشتم عدد بتا نمیدونم چند بود عزیزم ولی الان هفته دوازدهم دارم میشم هنوزم هیچ علاعم درد ولک ندارم وتازه ویار وحالت تهوع هم دارم

من بتام بالای هزار بود ولی قلب تشکیل نشد و سقط شد هفته هشتم نهم

من عزیزم حاملگی پوچ داشتم عدد بتا ۲۵۰ بود
بعد افتادم به خونریزی و دفع لخته که بعد دوباره آزمایش دادم دیدم بتا اومده پایین تر شده بود دکتر گفت سقط شده

سوال های مرتبط

مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری