۲ پاسخ

اره ازمایش میخواد من هفته پیش دادم چقدرم گرون شده تعرفه های سال جدید نیست سال خیلی خوبیه 😂

اره یه آزمایش میگیرن من صبح ساعت 7بیمارستان بودم ازم آزمایش گرفتن دیگه بستری شدم بعدشم رفتم اتاق عمل
من کرمان زایمان کردم دکتر بیهوشی روی بیمارستان بود

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد