۴ پاسخ

گلم میگی ویروس گوارشی گرفته و چیزی تو معدش نمیمونه اول یه شربت تهوع بده بهش یا ببر دکتر آمپول شو بزنن که بمونه تو معدش بعد شربت بروفن بده سریع تبو میاره پایین
برای دختر من شیاف فایده نداره

من زدم اصلا اثر نکرد.....شیاف دیکلوفناک ۵۰ رو نصف کن بزن ....چون میگی نمیتونه شربت بخوره

نیم ساعت فک کنم تبش چند؟اگه جواب نداد معدش پره بروفن بگیر بهتره زودترم جواب میده

وزن بچت چقدره ؟

سوال های مرتبط