عزیزم شما فعلا باید قرص تقویتی بخورید ، بعد میرین سیکل تخمک کشی که امپولا شروع میشه
اره عزیزم بعد از اینکه فهمیدن بدن خودت و همسرت در چه حده
به اندازه نیاز داروها امپول و بقیه چیزا روشروع میکنن به امید خدا
اره عزیزم سونوت خوبه احتمالا ماه بعدی پروسه امپولو شروع میکنه واست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.