۳ پاسخ

عزیزم شما فعلا باید قرص تقویتی بخورید ، بعد میرین سیکل تخمک کشی که امپولا شروع میشه

اره عزیزم بعد از اینکه فهمیدن بدن خودت و همسرت در چه حده
به اندازه نیاز داروها امپول و بقیه چیزا روشروع میکنن به امید خدا

اره عزیزم سونوت خوبه احتمالا ماه بعدی پروسه امپولو شروع میکنه واست

سوال های مرتبط