تو چت خصوصی فرستادم واست
من 40روز تقریباً سقط کردم نموند برام، چاره چیه ، بازم باید ادامه داد تاپیکم هس، ی بارم پوچ چ منفیی، فقط بهت بگم اگر منفی شد ناراحت نشو خوشحال هم باش بهتر از این ک بهت بده و بگیره سقط ، کورتاژ کنی تا ی عمر بهش فکر کنی غصه بخوری، اینطوری غصه ش چن روز ساعت هس سقط ی عمر صدا قلبش تصوراتت فکرهای ک براش کردی
غذا سفره رو میخوردم ادویه کم کردم، خودم میپختم، سه روز اول استراحت نسبی یکم بیشتر ، بعد روال عادی فقط خسته نباید شد، چیز سنگین بلند نکنید ، اب ،میوه جات، سبزی خوردن،سبزیجات، پروتئین ، مغزیجات ، بادام درختی مصرف کن، دارو ها رو ی تایم خاص اختصاص بده و سر همون تایم مصرف کن توی روند اثر داره ، روزانه پیاده روی داشته باش تو خونه برای خون رسانی، بیبی چک اصلا استفاده نکن اینجوری استرس دلهره میگیری فقط صبر کن برو تیتر بده،،، بیخیال باش بهش فکر نکن اروم و بی دغدغه ادامه بده انگار انتقال ندادی، تیتر بتا حتما تکرار کن حتی منفی بشه، گهواره اومدن خودش کلا سم استرس، خم راست زیاد نشو و دلیل نمیشه فقط سیخ بخوابی کاری نکنی همه رو بدن دستت، انشالا برو مثبت شی جوجه تو صحیح سلامت بغل بگیری عزیزم ، سوالی داری بپرس فقط بسپار ب بالایی فقط اراده تو از دست نده کوتاه نیا ادامه بده
سلام چی کار کردی مثبت شدی بعداز انتقال
ما ک هر چی بگیم بازم کار خودتون میکنید😅😅خودمم ای وی افم
من الان ۱۴روز که گذشته از انتقالم ولی احساس میکنم منفی باشم
منم میخام بدونم
میگم شماوام گرفتین برای ای وی اف یانه
کاشکی بگفتن تاماتجربه کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.