مرتب اقدام داشتم
گرمیجات خوردم
سعی کردم استرس نداشته باشم
من هیچ کاری نکردم فقط بیخیال بودن اسمشم نذاشتم اقدام
من فقط یک بار وقت تخمک گذاری اقدام کردم دل نبستم گفتم نشه هم اهمیت نمیدم ولی باردار شدم
منم همون ماه دوبار بیشتر رابطه نداشتم
بی خیال سعی کن باشی.از رابطه لذت ببر.پیاده روی داشتم.ورزش شکمی داشتم.
من حتی زمان تخمک گذاری هم نبود دوبار اقدام داشتم اون ماه و باردار شدم
من فقط یک بار حوالی تخمک گذاری اقدام کردم بیخیال شدم گفتم نمیگیره و خداروشکر گرفت
بعد ۳ سال بیخیاال بارداری شدیم اصلا گفتیم ولش. من باشگاه رفتم ورزش سنگین هم میکردم کلی کارای خونه کردم. دکترا میگفتن طبیعی امکان نداره بچه دار بشی. اما دقیقا همون موقع که فکرش نمکردم یهویی باردار شدم هنوز تو شوکم 😭هر وقت بیخیاا شدین و استرس نداشتین بهش فک نکردین میشی عزیزم. ما حتی رابطه هم کم داشتیم
طب سنتی رفتم بادکش رحم گرم بعدم دکتر زنان بهم قرص داد ولی نموند واسه منک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.