خانوما اون ماهی ک باردار شدین درد تخمک‌گذاریتون زیاد بود ؟

۳ پاسخ

آره فقط همون ماه خیلی درد و ترشح داشتم

من با فولیکول ۲۵ و ۱۶ داشتم میمردم از درد هنوز نتیجه ندیدم

واسه من خیلی اخه فولیکول ام سی میل بود و خیلی درد داشتم انگار دلم داشت منفجر می‌شد

سوال های مرتبط

مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری