من بچم همیشه یبوست بود همیشه با شیاف مجبور میشدم کاری کنم که پی پی کنه
ولی خدا خیر بده دکتر بچمو گفت پروکید پویا بهش بده توی طول روز هم اب و میوه و اینا زیاد بهش بده
با همینا دیگه کامل اون یبوست از بین ربت
دختر منم همیشه یبوسته هر وقت دکتز میبرم فقد شربت میده ک تاثیری نداره
چطور یعنی یبوسته بچت متوجه نشدم عزیزم یه ذره توضیح بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.