کسی بود اینجا روز ۷ آزاد سازی بیبی چک گذاشته باشه مثبت شده باشه ؟؟

۴ پاسخ

امروزم روز ۷ ازادسازیمه باهمیم عزیزم علائم چی داری؟

اگه آمپول آزاد سازی زده باشی مثبت کاذبه
چون خود آمپول بتا رو بالا میبره

من روز پنج گذاشتم که بی بی مثبت کاذب حداقل ببینم دلم خوش بشه منفی بود

زوده

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری