۱۷ پاسخ

من سزارین بودم مشکل خاصی یا درد خاصی نداشتم بعدش مونده به بدن و شرایط جسمی روحی و انتخاب خودت به حرف هیچکس گوش نده مطالعه کن تحقیق کن هرکدوم خواستی انتخاب کن

من طبیعی بودم راضی بودم هیچ وقت اون لحظه ای که وسط دردا یهو شکمت خالی میشه و تمااام درد ها تموم میشه و بچه رو میذارن روی سینه ات با هیچ لحظه ای عوض نمیکنم وقتی یهو شکمت خالی میشه انگار دنیا رو بهت دادن یهو راحت میشی عجیب حس آرامشی داره بعدشم خودت با دوتا پاهات از تخت زایشگاه میایی پایین

ببین همش بستگی به خودت داره
اگه وزن بچت زیاد نیست،و خودتم وزنت زیاد بالانرفته،لگنت خوبه برای طبیعی،تحمل دردت بالاست و میتونی گشادی واژن و عفونت های احتمالیش رو تحمل کنی، برو طبیعی،البته ایناام موقته با ورزش و.... میگن برطرف میشه یا واژن رو عمل میکنن تنگ میشه بازم برای هرکی من شنیدم متفاوته خیلیا راضی ان خیلیا ناراضی و میگن دیگه مثل قبل نمیشه
سزارین هم اگه بخوای بری کاملا شیک و مجلسی طبق تاریخ معین میری عمل میشی و میتونی برای همه چی راحت تر برنامه ریزی کنی،هیچ دردی موقع زایمان نداری، فقط بعد از عمل اونموقع که برای اولین بار میخوای از تخت بیای پایین یکم درد داری بخاطر بخیه هات که مدام بهت شیاف میدن میزاری و قابل تحمله و اصلا نمیشه بادرد طبیعی مقایسش کرد


حالا تجربه من؛ من چون وزن بچم بالای ۴کیلو بود ۱۳ساعت به اجبار درد طبیعی رو کشیدم که مرگ رو به چشمام دیدم خیلی وحشتناک بود و دکترا اصلا براشون مهم نیست این قضیه و میگن چون قانونه شکم اولی باید تمام سعیتو کنی طبیعی زایمان کنی ، حالا ایناش به کنار ، میزارنت تو یه اتاق تنها باید انقد درد بکشی و زور بزنی تا بچه به دنیا بیاد ، فقط حدود هر ده دقیقه میان معاینت میکنن که اونم خودش کلی درد داره ،حالا اگه بی حسی بزنی و ماما همراه بگیری شرایط رو کمی برات اسون تر میکنه
در نهایت منو بردن سزارین اورژانسی کردن و اونجا بود که تفاوت دوتا زایمان رو کاملا حس کردم،بااینکه بعداز سزارین هم درد داشتم ولی به هیچ وجه قابل مقایسه با درد طبیعی نیست
حالا من هم قدم بلنده،هم لگنم خوبه،هم ۱۰سانت باز شدم بازم انقد برام سخت بود و نتوستم
بازم به شراژط خودت نگاه کن اگه وزن بچت بالای ۳۵۰۰ بود اصلا به طبیعی فکرنکن،کلی بخیه ام میخوری و درکل داغون میشی

من سزارین کردم عالی بود هم دکترم هم بیمارستان .بعدش باید فعالیت داشته باشی زود خوب بشی . من بچم بیمارستان بستری شد هر روز دوبار رفتم بیمارستان یه مسیری پیاده میرفتم. پسرم 7 روز موند اصلا نفهمیدم بخیه عام کی خوب شد.
اولیو طبیعی زایمان کردم اصلا دوست نداشتم یه بار دیگه تجربه کنم

بستگی ب شرایط بدنی خودت داره من ک برای بار سوم قطعا بازم انتخابم طبیعیه نمیگم درد نداره ولی قابل کنترله مخصوصا اگ ماما همراه داشته باشی مطمئنم پشیمون نمیشی عالیه

طبیعی بودم هرگز حاضر نیستم تجربه اش کنم

واسه من طبیعی بد بود افتضاح بود
الان سزارین انتخاب کردم

فقط سزارین .شاید الان هزینه داشته باشه .طبیعی هم باید بعدا هزینه کنی که افتادگی رحم و مثانه اینا عمل کنی

بازم برگردم عقب سزارین و بیهوشی کامل بعدش یکم تو راه رفتن اینا اذیتی ولی فقط باید فعالیت کنی و نخابی راه بری تا سریع خوب شی درداشم همه با شیاف خوب میشه

من خودم طبیعی بودم اولی رو با پارگی درجه ۳و ۴ سرویکسم پاره شد تا مقعد پارگی داشتم ولی خواهرام و خواهرشوهرم راحت زاییدن یه خارج رحمی باز داشتم از شکم باز کردن اونم من مردم و زنده شدم هنوز درد دارم از جای عمل ولی اینو بگم به عقیده خودم طبیعی درست درد خیلی داره ولی بعد ش راحتی

قطعا سزارین

بستگی به شرایط بدن و اندازه جنین و نظر دکترت داره عزیزم، من که نتونستم طبیعی بیارم 9 ساعت درد کشیدم آخرشم سزارین شدم

من درد طبیعی رو کشیدم و سزارین شدم
به هییییچ عنوان دوست ندارم هیچ بنده خدایی اون درد مزخرف رو بکشه
تا ابد انتخابم سزارینه و به هرکسی هم که میشناسم سزارین رو پیشنهاد میدم

بدن با بدن بنیه بابنیه فرق میکن یکی طبیعی میره دوراز جون نابود میش یکی سزارین یکی میگ سزارین کردم اصلا هیچی نفهمیدم یکی میگ طبیعی اصلا دراین مورد به نظر و عقیده من نمیش براکسی نسخه پیچید

دوتا سزارین کردم بهترین بود دردش قابل تحمل هست سخت نیس ولی یه کم درد طبیعی کشیدم تا سزارین شدم واقعا سخت بود میمیری زنده میشی خدا به اونایی ک طبیعی میارن قوت و توان بده انشالله

بسمه الله سزارین😅✋🏻طبیعی به هیچ وج

تا اخر عمر سزارین و هیچوقت پشیمون نیستم بهترین انتخاب زندگیم

سوال های مرتبط