روغن کنجد هم خیلی خوب
برا سوختگی پماد الفا باید زد
کالاندولا بزن الهی بگردم چهاردست و پا میره ک اذیت میشه
دست پسر منم سوخته من بهش پماد آلفا میزنم خیلی خوب شده
اوخی الهی بمیرم 🫠☹️
وای عزیزم,
چرا. اینطوری شده
سودو کرم بزن یا الفا
باشامپو بچه بشور خشک کن پماد تتراساکیلین بزن
اگه عسل داری حتما عسل بزن
سودو کرم یا هم از عطاری ها روغن قمر بپرس بخر بزن
الهی بگردمممم طفلک🥺🥺
وای چقدر بد شده پماد الفا بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.