اگه قدرت خریدشو داری تمام اتومات بخر من نتونستم گرون بود همین معمولی خریدم اما به نظرم خیلی به درد بخوره
من تمام اتومات خريدم مثل ماشين لباسشوييه،نيمه اتومات يا اون دو قلوها كه خشك كنش جداست به درد نميخوره
من میگم اره
بنظر من ک میتونه کاربردی باشه لباسای نینی ک جیشی میتونیم ی آب بکشیم بندازیم توش ک بشوره وقت نذاریم ی ساعت با دست چنگ بزنیم تا تمیز بشه یا بندازیم تو ماشینی ک لباسای خودمون میندازیم
نخر به نظرم
آره خوبه فقط زود لباسا رو داغون میکنه
من خریدم دیگنمیدونم پرسیدم از اطرافیان میگفتن خوبه ک
شک نکن تو خریدنش.بنظرم از همه چی واجب تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.