بنظرتون مینی واش خوبه بگیرم

۸ پاسخ

اگه قدرت خریدشو داری تمام اتومات بخر من نتونستم گرون بود همین معمولی خریدم اما به نظرم خیلی به درد بخوره

من تمام اتومات خريدم مثل ماشين لباسشوييه،نيمه اتومات يا اون دو قلوها كه خشك كنش جداست به درد نميخوره

من میگم اره

بنظر من ک می‌تونه کاربردی باشه لباسای نینی ک جیشی میتونیم ی آب بکشیم بندازیم توش ک بشوره وقت نذاریم ی ساعت با دست چنگ بزنیم تا تمیز بشه یا بندازیم تو ماشینی ک لباسای خودمون میندازیم

نخر به نظرم

آره خوبه فقط زود لباسا رو داغون می‌کنه

من خریدم دیگ‌نمیدونم پرسیدم از اطرافیان میگفتن خوبه ک

شک نکن تو خریدنش.بنظرم از همه چی واجب تره

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری