بچه‌ها مینی واش چه مارک و مدلی بگیرم خوبه؟

۴ پاسخ

من از هرکی پرسیدم گفتن فریدولین خوب نیس
منم موندم چی بخرم

منم فریدولین خریدم بقیه گفتن خوبه ولی استفاده نکردم هنوز🙃

فریدولین
جنرال تکنیک

فریدولین من گرفتم شنید بودم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی