آره اینکه عالیه من ۳ روز تاخیر داشتم عدد بتام ۲۲.۸ بود گفتن دو روز دیگه تکرار کنم امروز قراره برم اینقدر استرس دارم اگه رفته بود بالا مجددا نمیرم سونو واژینال هم انجام نمیدم صبر میکنم بشه ۸ هفته بعدش میرم شکمی چون سونو واژینال خطر سقط رو داره
طبیعیه برو موفق باشی
اره عزيزم منم همينجوري شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.