۳ پاسخ

آره اینکه عالیه من ۳ روز تاخیر داشتم عدد بتام ۲۲.۸ بود گفتن دو روز دیگه تکرار کنم امروز قراره برم اینقدر استرس دارم اگه رفته بود بالا مجددا نمیرم سونو واژینال هم انجام نمیدم صبر میکنم بشه ۸ هفته بعدش میرم شکمی چون سونو واژینال خطر سقط رو داره

طبیعیه برو موفق باشی

اره عزيزم منم همينجوري شدم

سوال های مرتبط