۱۱ پاسخ

شیو کنیم یه دردسر
شیو نکنیم هزارو یک دردسر🤣

چرا همه ی بدنت ؟مگه همه ی بدنت مو داره؟

وای چقدر حس بدیه اوف

اخی الاهیی بستنی بدن بزن یا لوسیون اگه وازلینم بزنی خوب میشه

افرین دیگه نکنی حالا فعلا زجر بکش تا ببینی ارزششو نداره🤣🤣

وای فک کردم فقد منم ک اینجوریم😭😭
هم تیغ، ژیلیت، پودر موبر هم استفاده کردم بازم خارش مخصوصا پاهام😭😂🤣خدااا دلیلش چیه اخه

موقعیت شو داشتم قطعن لیزر میرفتم

بگردم 🤣🤣🤣😂

واااااای😂قشنگ درکت میکنم
لوسیون بزن

وازلین بزن

هنوز مونده شب نمیتونی بخوابی🫡😂

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری