۴ پاسخ

خوش ب حالتتتت که خبری نیست
بچه ی من از ۴ماهگی علائم داره داره ۶ماهش میشه هنوز در نیومده ولی اذیتش میکنه تازه یکم سفید شده لثش

تا ۱۴ ماهگی وقت هست هرچی دیرتر بهتر

دندون هرچی دیرتر دربیاد بهتره عجله نکن

ن اصلا

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی