۶ پاسخ

دو روز بعد دوباره ازمایش بده ببین اگه بتات افت کرده شیمیایی بوده اگه نه خارج رحمی

نه بارداری شیمیایی بوده و خودش از بین رفته

من خارج از رحمی شدم افتادم رو خونریزی فک کردم پریود شدم ولی بعدش درد شدید اومد سراغم و بعدش بتا دادم بالای ۲هزار بود ولی از شما پایینه اما دوباره برو بتا بده حتما

منم اینجوری بودم تستم مثبت شد دو هفته بعد ش بعد رابطه خون صورتی دیدم دو یه روز بعدش افتادم خونریزی و پریود شدم رفتم سونو هیچی تو رحمم نبود ذخامتم ۱۴ بود و بتام ۶۵۹

اگه خارج رحمی باشه چون بتا زیر هزاره مشخص نمیشه فقط دوباره تیتر بتا بده ببین اومده پایین یا ن اگه اومده باشه پایین سقط میشه

یه بار دیگه سونو واژینال بده ولی اگه درد و اینا نداری دیگه سقط شده

سوال های مرتبط