۳ پاسخ

عزیزم من ده روز پیش درویشی رفتم انومالی رو بهم ۲۷۰۰ قیمت داد
طعنه امروز زنک زدم گفت گفت ۳۵۰۰

من درویشی رو اصلا قبول ندارم همراه نمیزاره هیچ دقتشم بنظرم خوب نیست ولی دکتر طعنه همراهم میزاره وقتم خیلی میزاره

عزیزم من جانعلی طعنه میرم خیلی دکتر خوبیه من برج ۱۲ ۲۵۰۰ گرفت ساغرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط