حالا اینکه خوبه من یه جا زنگ زدم گفت ۶ و خوردهای، یه جا دیگه زنگ زدم گفت ۴۸۰۰ همونجا نوبت گرفتم😐🤦🏼♀️
من اول بهمن ۲ تومن دادم
عزیزم بخاطر دستگاه و تجربه دکتر هزینش میره بالا من شهرستانم هزینه انومالی اینجا پیش بهترین سونوگرافیش ۱۵۰۰
ولی رفتم مشهد انومالی پیشرفته ۶تومن معمولی هم ۳۵۰۰
سونوم بردم بهداشت ک نشون بدم گفت مشخص جای خوبی رفتی
منم رفتم دیروز گفت ۳و ۲۰۰ خیلی گرونه کجا بهت گفتن ۱۵۰۰ شماره تلفنش بده ک منم برم اونجا
مال من ۶تومن شد
قبل عید برای من ۴۵۰۰بود
البته رامسر همه چی خیلی گرون تر از تهرانه چون توریستیه
من قبل عید تو رامسر ۸ میلیون هزینه آنومالیم شد
۱۲ اسفند ۵ ت دادم بیمارستان مادران
فکر میکنم بستگی به دستگاها و تخصص سونوگرافیست داره عزیزم .
اونایی که دستگاهاشون به روزتره گرونتر میگیرن .
اونایی که خودشون تخصص جنین شناسی دارن هم گرونتر میگیرن
ولی سعی کنید برای انومالی جای خوب برید چون سونو مهمیه
من ۳۵۰۰ دادم دیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.