۱۱ پاسخ

حالا اینکه خوبه من یه جا زنگ زدم گفت ۶ و خورده‌ای، یه جا دیگه زنگ زدم گفت ۴۸۰۰ همونجا نوبت گرفتم😐🤦🏼‍♀️

من اول بهمن ۲ تومن دادم

عزیزم بخاطر دستگاه و تجربه دکتر هزینش می‌ره بالا من شهرستانم هزینه انومالی اینجا پیش بهترین سونوگرافیش ۱۵۰۰
ولی رفتم مشهد انومالی پیشرفته ۶تومن معمولی هم ۳۵۰۰
سونوم بردم بهداشت ک نشون بدم گفت مشخص جای خوبی رفتی

منم رفتم دیروز گفت ۳و ۲۰۰ خیلی گرونه کجا بهت گفتن ۱۵۰۰ شماره تلفنش بده ک منم برم اونجا

مال من ۶تومن شد

قبل عید برای من ۴۵۰۰بود

البته رامسر همه چی خیلی گرون تر از تهرانه چون توریستیه

من قبل عید تو رامسر ۸ میلیون هزینه آنومالیم شد

۱۲ اسفند ۵ ت دادم بیمارستان مادران

فکر میکنم بستگی به دستگاها و تخصص سونوگرافیست داره عزیزم .
اونایی که دستگاهاشون به روزتره گرونتر میگیرن .
اونایی که خودشون تخصص جنین شناسی دارن هم گرونتر میگیرن
ولی سعی کنید برای انومالی جای خوب برید چون سونو مهمیه

من ۳۵۰۰ دادم دیروز

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری