قیمت سنو آنومالی هر جا یه جوره چرا؟چرا انقد زیاده 😭😭😭😭😭😭

تصویر
۲۱ پاسخ

دوستان میرید سونوگرافی حتما اگر نرخ نامه شون رو دیوار نیست ازشون نرخ نامه بخوایین چون اینطوری هر کار دلشون میخواد نمیتونن بکنن

عزیزم شماعی من چند روز پیش رفتم یا سلامت ۳ تومان که کی قیمت گرفتی

من رفتم ۱۸۰۰ شد

من رفتم ۳۴۰۰

چقد گرون هست همه جا
چقد عجیبه من رفتم ۱۸۰۰ شد خیلی هم دکتر خوبیه معروفه

بستگی ب دستگاه و دکترش هم داره. مثلا من انتی رو ۶۱۰۰ دادم ولی دوستم ۲۵۰۰ داد

من رفتم ۵۶۰۰

خوب بستگی به بیمه هم داره

من که رفتم ۴۵۰۰ ..

4تومن من پرسیدم شنبه سنو دارم

من حسن فرشچی رفتم کوهسنگی 2 پشت زیست خاور 39۰0 گرفت
برج دو رفتم

من شهر خودم ۲۷۰۰ ازاد خرم آیاد ۴ تومن چهار بعدی اونم آزاد

من انتی نوبت فیکس کردم
قیمتشم ک پرسیدم گفتن ۶تومن🫠 ، تازشم‌بدون هزینه ازمایش انقدع

بستگی داره داپلر هم نوشته باشه گرون تر درمیاد به خاطر همینه قیمت ها فرق دارن
مال من آنومالیم داپلر هم بود با طول سرویکس ۵/۷۰۰ شد

من یه ماه پیش برا انومالی دوقلو با اکو قلب شد ۲۳ میلیون

ما هم اینجا ۷ تومن دادیم 🙂💔

من هفت تومن دادم نسل امید

من سونو انومالی ۲۲۰۰ شد
بعدش یه سونو‌رشد تو هفته ۲۴ رفتم ۲۰۹۰ شد گرونیه بخدا

من اونومالی و طول سرویکس ۸ شد

من حدودا ۷ تومن دادم شنبه ۳۰ خرداد

تو چ برنامه ای قیمت سنوهارو زده برات

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته هجدهم بارداری
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ سالگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد