دوستان میرید سونوگرافی حتما اگر نرخ نامه شون رو دیوار نیست ازشون نرخ نامه بخوایین چون اینطوری هر کار دلشون میخواد نمیتونن بکنن
عزیزم شماعی من چند روز پیش رفتم یا سلامت ۳ تومان که کی قیمت گرفتی
من رفتم ۱۸۰۰ شد
من رفتم ۳۴۰۰
چقد گرون هست همه جا
چقد عجیبه من رفتم ۱۸۰۰ شد خیلی هم دکتر خوبیه معروفه
بستگی ب دستگاه و دکترش هم داره. مثلا من انتی رو ۶۱۰۰ دادم ولی دوستم ۲۵۰۰ داد
من رفتم ۵۶۰۰
خوب بستگی به بیمه هم داره
من که رفتم ۴۵۰۰ ..
4تومن من پرسیدم شنبه سنو دارم
من حسن فرشچی رفتم کوهسنگی 2 پشت زیست خاور 39۰0 گرفت
برج دو رفتم
من شهر خودم ۲۷۰۰ ازاد خرم آیاد ۴ تومن چهار بعدی اونم آزاد
من انتی نوبت فیکس کردم
قیمتشم ک پرسیدم گفتن ۶تومن🫠 ، تازشمبدون هزینه ازمایش انقدع
بستگی داره داپلر هم نوشته باشه گرون تر درمیاد به خاطر همینه قیمت ها فرق دارن
مال من آنومالیم داپلر هم بود با طول سرویکس ۵/۷۰۰ شد
من یه ماه پیش برا انومالی دوقلو با اکو قلب شد ۲۳ میلیون
ما هم اینجا ۷ تومن دادیم 🙂💔
من هفت تومن دادم نسل امید
من سونو انومالی ۲۲۰۰ شد
بعدش یه سونورشد تو هفته ۲۴ رفتم ۲۰۹۰ شد گرونیه بخدا
من اونومالی و طول سرویکس ۸ شد
من حدودا ۷ تومن دادم شنبه ۳۰ خرداد
تو چ برنامه ای قیمت سنوهارو زده برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.